dilluns, 14 de juny del 2010

Nou descobriment

Fa uns dies que la gent em comenta que Barcelona és bona si la bossa sona està prenent un caire molt "familiar" amb la publicació d'articles de temes molt planers. No ho negaré i tot té una explicació. Fa un parell de setmanes que he descobert una mina d'or.

Durant el meu temps lliure m'agrada xafardejar estudis i publicacions, així que navegant i navegant vaig anar a parar a una web titulada "IDEAS: Economics and Finance Research". Es tracta d'una web creada pel RePEc (Research Papers in Economics), un grup de voluntaris de més de 70 països amb la voluntat de fer accessible a tothom l'economia. Destaca per tenir més de 775.000 working papers gratuïts sobre una grandíssima varietat de temes. I jo, per no avorrir al personal, anava publicant (i així seguiré fent) els estudis més curiosos.

No deixeu de donar-hi un cop d'ull, hi ha MOLT material.